123s1411

Cavu USB4 fattu da Richupon

In u mercatu attuale, ci sò dui tipi di modu di fabricazione di cable USB4.Unu hè aduprendu u cable coaxial à a fabricazione di u cable USB4.Un altru hè di utilizà un cable par torcia à a fabricazione di u cable USB4.Allora chì hè a diffarenza di sti dui modi di fabricazione di cable USB4?Chì hè u vantaghju per questi dui modi di fabricazione di u cable USB4?

Prima di tuttu, vene u primu modu di utilizà un cable coaxial per fabricà u cable USB4.U vantaghju di sta manera di utilizà u cable coaxial hè di assicurà a velocità di trasmissione di dati à 40GB per seconda.U svantaghju hè u prucessu hè assai difficiule.Questu provoca direttamente u tassu difettu chì diventa più altu à più di deci per centu.Cusì l'effettu di a fabricazione hè ancu peghju. Infine, l'utilizatore finale causatu hà da pagà più costu.

Chì ne dite di l'altru modu di utilizà un paru ritortu per fabricà a versione USB 4.0?

U vantaghju di usà u cable par torciatu per fabricà u cable USB4 hè di simplificà u prucessu cum'è u cable di tipu c 3.1 G2 fattu da Richupon per rinfurzà a bona tarifa finita Allora u costu di produzzione puderia esse diminuitu L'utilizatore finale uttene ancu benefiziu. U svantaghju. hè a lunghezza ùn pò esse longu cum'è dui meters.But a tecnulugia hè sviluppatu assai viloci .Andate nantu à a migliione di u prucessu in sodering tecnulugia trà filu di ramu è PCB soldering point Richupon cumpagnia hè capaci di pruduce u USB4 usendu cable twisted pair meet 40GB per sicondu.

Avemu verificatu u tipu c à c 3.1G2 di trasmissione di dati di u cable trasmettendu 40 serie di prugrammi TV da u notebook à u telefuninu. U tempu durò solu dece seconde.L'utilizatore finale puderia ancu aduprà u listessu modu per verificà u cable USB4.Prima preparanu 40 serie di prugrammi TV in u vostru notebook, poi cunnette u librettu cù u vostru telefuninu per trasmette e dati da u notebook à u telefuninu per verificà u tempu.Di sicuru, hè assai corta. Guadagna ùn pò micca realizatu.Perchè hè troppu veloce per esse nutatu da voi stessu.Pochi seconde !

Hè incredibile?Iè hè.Lasciate andà cù u cable USB4 inseme è gode di a vita di trasmissione di dati rapida fatta da Richupon!


Tempu di Postu: Mar-01-2022