123s1411

A sincronizazione A à C è a linea di carica hè una bona opportunità di marketing

Una sperienza interessante cù 5G bit per second Speed ​​​​USB A to C Sync and Charge Cable in China Mobile Hall hè una bona opportunità di marketing per Richupon chì fabrica cavi USB.Cavo da c à c 100 W è 60 W cù marca E.

Assai genti hannu una sperienza à cumprà un novu telefonu à aduprà un cavu USB à cupià a vostra infurmazione s è i ducumenti da u vostru vechju telefonu à voi accattatu novu telefonu.Normalmente u venditore di u telefuninu utilizerà un cable USB d'alta velocità cum'è a versione USB c 3.0 chì anu 9 fili in l'internu per assicurà a grande valuta è alta velocità.Ma ci sò ancu alcuni venditori di telefoni cum'è China Mobile Hall in Shaking sò sempre aduprà a versione USB c 2.0 per fà questu.Darà à u cliente una strana sensazione di aspittà per ore per avè i documenti è l'infurmazioni copiati in u novu telefunu.

U telefuninu chì usemu avà cambia generazione assai veloce quasi unu o dui anni per cumprà un novu.So do I. So faci u USB A à C 3.0 sync and charge cable.Prima di aduprà USB type c 2.0version per carica è trasmette chì a velocità di trasmissione hè parechji deci MB per seconda è a valuta di carica hè 1 A o 2A.Allora vene u cavu USB c 3.0 chì a so velocità di trasmissione puderia esse 5Gb per seconda è a munita di carica puderia esse 3 A ancu 5A.

A settimana passata sò andatu in China Mobile Hall in Shenzhen per cumprà un novu telefuninu Huawei Mate.U telefuninu hè assai bellu è u serviziu ci hè ancu bonu.Ma quandu e cose mi volenu aiutà cù i mo dati di u mo anticu cellphone per trasfirià à u mo novu telefuninu, vene un grande tempu quasi più di una ora d'aspittà.Aghju verificatu cun elli perchè questu succede.Usanu a sincronia di a versione USB A à C 2.0 è u cable chì a so velocità hè solu 30 M per trasmette i big data! Allora li aghju dumandatu à utilizà u USB A à C 3.0 di sincronia è u cable di carica USB di tipu c à c 3.0 per fà. .Hè assai veloce.Circa 15 seconde finite! M'anu dumandatu perchè a sapete?Richupon produce u cable USB A à C dapoi parechji anni.Avemu verificatu a velocità ogni volta.

U venditore mobile vulete cumprà più USB TYPE C 3.0 invece di USB TYPE C 2.0 per rimpiazzà tutti i so altri Mobile Hall per lascià tutti in a so sala di vendita per evità troppu tempu per aspittà per trasmette i documenti è l'infurmazioni da l'anzianu telefunu à un novu. telefonu.In pocu tempu, più persone anu a pussibilità di utilizà Richupon USB Type c cable di a versione 2.0 è a versione 3.0.


Tempu di Postu: Mar-01-2022